Veelgestelde vragen over Mijn Hypotheek
Heeft u een vraag? Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen en antwoorden.
Met een account kunt u:
- 24 uur per dag uw hypotheek inzien
- eenvoudig wijzigingen doorgeven
- nog sneller uw bouwdepotdeclaraties indienen
- digitaal uw post bekijken
Voor een nieuwe toegangscode kunt u met ons contact opnemen. U kunt ons bereiken van maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 20.00 uur en vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 020 - 200 83 88.
Nadat u uw offertenummer of leningnummer en uw toegangscode heeft ingevuld, sturen wij u een e-mail. In deze e-mail staat een link om uw account te activeren. U moet binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail op de link klikken. Wacht u langer dan 15 minuten? Dan vervalt de link en moet u opnieuw een account aanmaken. De toegangscode is wel nog steeds geldig.
Als u op de link in de e-mail klikt die wij u gestuurd hebben toen u uw account aanmaakte, krijgt u de melding te zien op Mijn Hypotheek dat de activatielink is verlopen. Hier krijgt u ook de mogelijkheid om via de knop 'Nieuwe bevestigingsmail versturen' een nieuwe link op te vragen. Deze sturen wij wederom per e-mail. U heeft dan weer 15 minuten om op deze link te klikken en daarmee uw account te activeren.
U kunt inloggen met uw gebruikersnaam, uw wachtwoord en een SMS-code. Uw gebruikersnaam is gelijk aan uw e-mailadres. Iedere keer dat u inlogt, ontvangt u een gratis SMS met een nieuwe code op uw mobiele telefoon. Door het invullen van deze code krijgt u toegang tot Mijn Hypotheek.
Op de inlogpagina van Mijn Hypotheek staat een link 'E-mailadres vergeten' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt, en vervolgens u uw leningnummer en uw geboortedatum invult, wordt er een SMS gestuurd met uw e-mailadres naar het mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.
Om uw e-mailadres te wijzigen, logt u in op Mijn Hypotheek. Bij ‘Uw gegevens’ kunt u uw e-mailadres en andere contactgegevens inzien en wijzigen.
Op de inlogpagina van Mijn Hypotheek staat een link 'Wachtwoord vergeten' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt, en vervolgens u uw e-mailadres invult, kunt kiezen of u uw wachtwoord via SMS of via e-mail wilt ontvangen.
Neem dan telefonisch contact met ons op. U kunt ons bereiken van maandag tot en met donderdag van 8:30 uur tot 20:00 uur en op vrijdag van 8:30 uur tot 17:30 op het telefoonnummer 020 - 200 83 88.
Heeft u een nieuw telefoonnummer en is dit nog niet gewijzigd in Mijn Hypotheek? Ga dan naar de inlogpagina en klik op ‘Telefoonnummer wijzigen?’. Na een controle van uw gegevens sturen wij u een link per e-mail. Via deze link komt u op de pagina waar u uw telefoonnummer kunt wijzigen. Nadat u uw telefoonnummer heeft gewijzigd, sturen wij u een bevestigingsbrief per post toe.
Heeft u de hypotheek samen met iemand anders aangevraagd? Dan kan de tweede aanvrager ook een account aanmaken. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 020 - 200 83 88.
Als u ingelogd bent dan vindt u onderaan het scherm een link 'Feedback'. Hierin kunt u uw op- en aanmerkingen meegeven.
Als u ingelogd bent kunt u onder in het scherm de link naar deGebruikersvoorwaarden Mijn Hypotheek vinden. Hierin vertellen wij u wat u kunt verwachten van Mijn Hypotheek en welke wijzigingen u zelf kunt doen.