Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen en antwoorden.

Hoe activeer ik mijn account?

Nadat u uw offertenummer of leningnummer en uw toegangscode heeft ingevuld, sturen wij u een e-mail. In deze e-mail staat een link om uw account te activeren. U moet binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail op de link klikken. Wacht u langer dan 15 minuten? Dan vervalt de link en moet u opnieuw een account aanmaken. De toegangscode is wel nog steeds geldig.

Ik heb niet binnen 15 minuten mijn account geactiveerd. Hoe kan ik dit alsnog doen?

Als u op de link in de e-mail klikt die wij u gestuurd hebben toen u uw account aanmaakte, krijgt u de melding te zien op Mijn Hypotheek dat de activatielink is verlopen. Hier krijgt u ook de mogelijkheid om via de knop 'Nieuwe bevestigingsmail versturen' een nieuwe link op te vragen. Deze sturen wij wederom per e-mail. U heeft dan weer 15 minuten om op deze link te klikken en daarmee uw account te activeren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?

Op de inlogpagina van Mijn Hypotheek staat een link 'Wachtwoord vergeten' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt, en vervolgens u uw e-mailadres invult, kunt kiezen of u uw wachtwoord via SMS of via e-mail wilt ontvangen.

Ik ben mijn e-mailadres vergeten, wat moet ik doen?

Op de inlogpagina van Mijn Hypotheek staat een link 'E-mailadres vergeten' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt, en vervolgens u uw leningnummer en uw geboortedatum invult, wordt er een SMS gestuurd met uw e-mailadres naar het mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.

Ik wil een account aanmaken op Mijn Hypotheek, maar ik ben de brief met mijn toegangscode kwijt. Hoe vraag ik een nieuwe toegangscode aan?

Voor een nieuwe toegangscode kunt u met ons contact opnemen. U kunt ons bereiken van maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 20.00 uur en vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 020 - 200 83 88.

Ik wil graag feedback geven over Mijn Hypotheek. Op welke manier kan ik dit doen?

Als u ingelogd bent dan vindt u onderaan het scherm een link 'Feedback'. Hierin kunt u uw op- en aanmerkingen meegeven.

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden vinden van Mijn Hypotheek?

Als u ingelogd bent kunt u onder in het scherm de link naar de Algemene Voorwaarden vinden. Hierin vertellen wij u wat u kunt verwachten van Mijn Hypotheek en welke wijzigingen u zelf kunt doen.

Wat moet ik doen als mijn mobiele telefoonnummer gewijzigd is?

Heeft u een nieuw telefoonnummer en is dit nog niet gewijzigd in Mijn Hypotheek? Ga dan naar de inlogpagina en klik op ‘Telefoonnummer wijzigen?’. Na een controle van uw gegevens sturen wij u een link per e-mail. Via deze link komt u op de pagina waar u uw telefoonnummer kunt wijzigen. Nadat u uw telefoonnummer heeft gewijzigd, sturen wij u een bevestigingsbrief per post toe.